Promowanie muzyki jest łatwiejsze niż myślisz

0
413
promowanie muzyki

Nie da się ukryć, że rynek muzyczny na przestrzeni ostatnich lat zmienił się nie do poznania. Nie chodzi tylko o nowych twórców, którzy przybyli bez zapowiedzi i szturmem zdobyli muzyczny rynek, jak i serca fanów. Chodzi o sposoby na promowanie muzyki, które w ostatnim czasie zupełnie się zmieniły. Co tu dużo mówić – jak większość działań, trendy promocyjne świata dźwięków przeszły do internetu. Co więcej, teraz promocja może iść w parze z zarabianiem na swojej twórczości. To wspaniała wiadomość dla wszystkich twórców. I tych, którzy działają na rynku już od lat, i tych, którzy są na początku kariery.

Promowanie muzyki w internecie – sprawdzone sposoby

Nie ma znaczenia, czy tworzysz muzykę solo, czy grasz z zespołem. Szansę na promocję swojej muzyki, jak i zarabianie na Spotify, masz takie same, jak inni muzycy. Skup się na znalezieniu dobrego dystrybutora muzyki, a twoje utwory poszybują na wysokie pozycje playlist i zaczną dla ciebie zarabiać. Jakie są sprawdzone sposoby na promowanie muzyki w Internecie? Na pewno dużą rolę odgrywają social media. Osoby z rozbudowanymi profilami, które śledzą tysiące osób, mają większe szanse na dotarcie do nowych osób także z muzyką. Dobrym sposobem jest również umieszczanie swoich piosenek w serwisie YouTube oraz ich fragmentów na TikToku. Z pewnością każdy zna jakiegoś artystę tylko z tych dwóch źródeł. Jeśli jednak chcesz zacząć zarabiać i dać swojej karierze szansę na rozwój, pomyśl o skorzystaniu z agregatora muzyki.

W jaki sposób działa agregator muzyki?

Obracając się w tematach związanych z promocją utworów muzycznych, z pewnością niejednokrotnie zetknąłeś się z ofertą usługi, jaką jest agregator muzyki. Podjęcie współpracy z firmą oferującą dystrybucję muzyki, jest proste. Wystarczy napisać e-mail i określić w nim zakres oczekiwanych usług. Najczęściej muzycy decydują się na cały możliwy pakiet, czyli przyłączenie do sieci partnerskiej kanału na YouTube oraz cyfrową dystrybucję muzyki. To dobry krok na początek i mogą to potwierdzić setki zadowolonych klientów, dla których wreszcie zarabianie na Spotify zyskało inny wymiar. Czasami tak niewiele trzeba, aby dać sobie szansę na rozwój i zwiększenie zarobków. Jeśli jako osoba dostarczająca content prześlesz do dystrybucji niezbędne pliki (zawierające wszelkie informacje o utworze oraz proponowaną okładkę), wdrożenie całości nie zajmie dłużej niż 21 dni. Promowanie muzyki nigdy nie było łatwiejsze – tutaj ktoś może w pełni zrobić to za ciebie.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here