Czy pracownik odpowiada za manko?
Praca w handlu zawsze wiąże się z pewnym ryzykiem, a jednym z najczęstszych problemów jest tzw. „manko”. Często pojawia się pytanie, czy to pracownicy są odpowiedzialni za takie braki w zapasach. W tym artykule postaramy się rozwiać wszelkie wątpliwości na ten temat.
Jak definiować „manko”?
Zanim przejdziemy do głównego tematu, warto wyjaśnić czym dokładnie jest „manko”. Termin ten odnosi się do różnicy pomiędzy stanem faktycznym ilości produktów lub pieniędzy znajdujących się na sklepowych półkach lub kasach oraz ich teoretyczną liczbą bądź kwotą według dokumentacji i systemu informatycznego.
Wezwanie do działania:
W przypadku pytań dotyczących odpowiedzialności pracownika za manko, zalecamy skonsultować się z regulaminem lub polityką firmy oraz porozmawiać bezpośrednio z personelem zarządzającym. W razie potrzeby, można odwiedzić stronę https://www.swapit.pl/ w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Link tagu HTML :
Kliknij tutaj