Billboardy – najważniejsze korzyści reklamy zewnętrznej

0
512
Billboardy - najważniejsze korzyści reklamy zewnętrznej

Billboardy mają swoich oddanych zwolenników, którzy uwielbiają wykorzystywać je do reklamy swoich produktów i usług. W porównaniu do innych nośników treści reklamowych, billboardy uważane są za najskuteczniejsze, zwłaszcza jeśli porównać koszt ich wynajmu z uzyskiwanymi efektami. Reklama na billboardach to świetny sposób, by przyciągnąć nowych klientów, zaistnieć w świadomości otoczenia swojej firmy, a w rezultacie zwiększyć obroty i przychody.

Billboardy – najskuteczniejsze obszary na reklamę zewnętrzną

Reklama zewnętrzna powinna być przede wszystkim wyraźna, krótka w odbiorze i łatwa w trakcie odczytywania. Dlatego też reklamy umieszczane na billboardach tworzą najczęściej dość proste kompozycje, które można odczytać i zrozumieć w ciągu zaledwie 2-sekundowego spojrzenia. Tym bardziej, że billboardy lokowane są przede wszystkim w obszarach o podwyższonym natężeniu ruchu – zarówno samochodowego jak i pieszego. Mówiąc wprost, reklama na billboardzie powinna dość szybko ogniskować uwagę Twoich potencjalnych klientach, jednak nie rozpraszać ich zanadto.

Niekiedy też umieszcza się je celowo w obszarach o nieco spowolnionym ruchu – wzdłuż zakorkowanych szlaków komunikacyjnych, przy skrzyżowaniach oraz przejściach dla pieszych. Przebywające w tej okolicy osoby mają więcej czasu, w trakcie którego mogą zapoznać się z Twoją reklamą, a znudzeni jazdą kierowcy często kierują wzrok właśnie ku intensywnie kolorystycznym billboardom.

Zalety kampanii reklamowych na billboardach

Dobra reklama billboardowa sprawi, że Twój przekaz dotrze do szerokiego grona odbiorców. Zapoznają się oni z Twoją firmą, niezależnie czy akurat potrzebują korzystać z jej produktów lub usług, czy nie. Warto przy tym podkreślić, że wśród osób, na które Twoja reklama będzie oddziaływać, znajdują się między innymi osoby dojeżdżające do pracy, lub inni, którzy pokonują daną trasę regularnie, każdego dnia. Oni również stanowią istotne pole oddziaływania i często wśród nich znajdują się Twoi docelowi konsumenci.

Reklama na billboardach jest polecana do wykorzystania zarówno przez duże firmy i korporacje, jak i przez lokalne, niewielkie przedsiębiorstwa. W każdym wypadku pozwolą one dotrzeć do otoczenia firmy oraz zachęcić nowych konsumentów do wyboru Twoich usług lub produktów.

Ponadto, billboardy są reklamami trudnymi do ominięcia lub zignorowania. Tym bardziej, że typowy billboard jest szeroki na kilkanaście metrów. Oczywiście, większych rozmiarów billboardy również funkcjonują, a ich powierzchnia może dochodzić nawet do kilkuset metrów kwadratowych (jak choćby największy polski billboard na Hotelu Forum w Krakowie).

Billboardy są najczęściej wynajmowane od firm specjalizujących się w ich użytkowaniu. Typowy okres najmu to 3 miesiące, w czasie których billboard prezentuje wybrane przez Ciebie treści graficzne. Istnieje możliwość zamówienia większej ilości billboardów, a nawet tworzenia rozbudowanych kampanii reklamowych z wykorzystaniem różnych lokalizacji. Takimi usługami zajmuje się między innymi firma Billboardy360, z której ofertą zapoznasz się pod linkiem https://billboardy360.pl. Warto podkreślić, że oferowane przez nią billboardy są zlokalizowane na terenie niemal całego kraju, w 77 różnych ośrodkach miejskich, w których możesz aktywnie reklamować swoje przedsiębiorstwo, przyciągając nowych konsumentów.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here